Kreativní kampaně i propracovaná metodika

Online marketing se skládá z mnoha komponent, které se liší technologiemi, využitím, ale i náklady. Jako u všeho je ale nejlepší, kombinace všech dostupných nástrojů, díky které je možné oslovit všechny typy potencionálních zákazníků. Každý z nástrojů přitom vyžaduje jiný přístup, znalosti i úroveň kreativity.

marketingový graf

Stavební kameny úspěšné propagace:

PPC reklama

PPC reklama je jedním z nejefektivnějších způsobů propagace, a to díky kombinaci nízkých nákladů, a hlavně placení za reálnou interakci. Tento nástroj by proto neměl chybět v jakémkoli marketingovém mixu a lze díky němu generovat nové zákazníky bez nutnosti statisícových investic.

Sociální sítě

Instagram, Facebook nebo nově TikTok nabízí nepřeberné množství možností, jak oslovit nové uživatele a přesvědčit je o tom, že chtějí nakoupit. Správa profilů, dobře nastavené reklamy nebo různé události jsou proto nutností a dokáží vygenerovat spoustu konverzí.

\'nápis

Google Analytics

Vytvoření a správné nastavení je u reklamy důležité, ale také je potřeba umět výsledky změřit a především vyhodnotit. K tomu sloužít Google Analytics, ve kterém lze sledovat výkonnost jednotlivých kampaní, náklady i reálné prodeje. Je přitom možné, kombinovat více provedení, textů nebo produktů a vybrat to nejlepší řešení, které s minimálními náklady vygeneruje co nejvyšší prodeje. Google Analytics také disponují skvělými nástroji, ve kterých lze například sledovat výkonnost, najít klíčová slova nebo zjistit cílovou skupinu pro konkrétní produkty.

Online marketing Pardubice všechny tyto nástroje ovládá a je proto skvělým společníkem pro online podnikání ať se jedná o e-shop, webovou prezentaci nebo firemní interní systémy. Propracovaná implementace, nejmodernější technologie a postupy a také transparentní komunikace umožní rozvoj vašeho podnikání a díky nízkým nákladům se hodí pro střední i menší společnosti.