Jak zhubnout břicho – pro muže

Ptáte se proč muži hubnou snáz než ženy? Je to především proto, že mají v těle větší podíl svalové hmoty. U žen převažuje hlavně tuková tkáň. Hlavní partií, na kterou se muži v prvních fázích hubnutí zaměřují, je břicho. Jak tedy nejlépe na nejefektivněji na břiše zapracovat?

hubnutí břicha.jpg

Tuk na břiše se usazuje především z toho důvodu, že nedodržujete správné stravovací návyky. Denně člověk přijme velké množství jednoduchých cukrů a tuků. Spousta cukrů je ukryta v běžných potravinách, jako třeba v pečivu a v nápojích. Cukry ukrývá také alkohol, který zároveň prokazatelně brzdí spalování tuků.

Obrovský vliv na ukládání tuků na břiše má nedostatečný přísun bílkovin v potravě. Máte-li ve stravě nedostatečné množství bílkovin, budete mít během dne silné výkyvy v pocitu hladu a nasycení. S velkou pravděpodobností sáhnete po kalorických jídlech, které tyto pocity ještě podpoří, protože vám způsobí výkyvy glykémie (cukru v krvi). Podívejte se na webu Goodly na proteinové nápoje s vysokým podílem nejkvalitnějších bílkovin, s omega 3, s probiotiky, s vitamíny, minerály a enzymy. Vybrat si můžete z různých příchutí.

hubnutí břicha muž.jpg

Velmi důležitý je při hubnutí břicha dostatečný přísun tekutin. Nejvhodnější je neperlivá voda a neslazené čaje. Doporučuje se také dostatečný přísun vlákniny. Tu najdeme například v celozrnném pečivu.

Hubnutí v břišní partii nedosáhnete, pokud se nebudete dostatečně a správně hýbat. Ideální by bylo, kdyby jste cvičili denně po dobu 30 min. Pokud to nejde, můžete zkusit režim 3x týdně 1,5 hodiny pohybové aktivity.

Nezaměřujte se pouze na jednu partii, jak zhubnout břicho u muže https://goodly.cz/dieta-na-hubnuti-pro-muze/, můžete přetížit vaši bederní páteř a ta může začít nepříjemně bolet. Orientujte se na komplexní procvičení celého těla. Můžete začít procházkami či turistikou. Skvělé je také plavání či rotoped.

Hodně štěstí při hubnutí.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup